neděle 29. května 2016

Měsíční chvástačka - duben 2016

Měsíční chvástačka je pravidelné meme, které pořádá Judith.

Měsíc duben byl velmi skromný. Vzhledem k tomu, že v srpnu plánuji dovolenou do Španělska a veškeré úspory by tedy měly jít do kasičky s nápisem Dovolená, nezbývá na knihy moc prostor :) I přesto jsem ale neodolala těmto kráskám:


Tak co vy? Jak byl měsíc duben štědrý k vám?


6 komentářů:

  1. Ty jo, Všechna pravda, co je ve mně vypadá zatraceně dobře! Asi se po knížce mrknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :D Přiznám se, že jsem si ani pořádně nepřečetla recenzi, prostě jsem ji čapla kvůli krásné obálce :D

      Vymazat
  2. Moc krásné přírůstky. Já se snažím s knihami krotit a nenakupuji tak, jak dříve. :) Ale mám zálusk na spoustu knih. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      No.. když jsem v knihkupectví, tak mě to zas chytá, ale držím se! :D

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky! :)
    Napůl zlý mám doma (ještě jsem nečetla) a jsem moc zvědavá jaké to bude :)
    Všechna pravda co je ve mně také nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No, já jsem teď na straně 100 Napůl zlého a jsem celkem zklamaná. Zatím je to nezáživné :(

      Vymazat